استاندار مرکزی:

تبلور اقتصاد دانش بنیان در جهاددانشگاهی/ برپایی نمایشگاه توانمندی این نهاد موجب ایجاد انگیزه در دانشجویان است

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۸ کد : ۳۹۶۶۳ اخبار عمومی تاپ خبر
استاندار مرکزی در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ گفت: تبلور اقتصاد دانش بنیان در نهادی همچون جهاددانشگاهی کاملا آشکار و نمایان است.
تبلور اقتصاد دانش بنیان در جهاددانشگاهی/ برپایی نمایشگاه توانمندی این نهاد موجب ایجاد انگیزه در دانشجویان است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی در بوستان گفتگو، اظهارکرد: امروز افتخار پیدا کردیم تا از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهاددانشگاهی در تهران بازدید داشته باشیم. تلاش ها و مجاهدت ها و دستاوردهای غرور آفرین و امیدبخشی از جهاددانشگاهی در این نمایشگاه مشاهده می شود.

وی افزود: متأسفانه به دلیل شرایط کرونایی زمینه برای بازدید اقشار عمومی و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از این نمایشگاه وجود ندارد. سطح امیدآفرین نمایشگاه بسیار قابل توجه بوده و دستاوردهای جهادانشگاهی این مهم را به خوبی نمایان کرده است.

اقتصاد دانش بنیان؛ علاج مشکلات کشور

استاندار مرکزی با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه موجب ایجاد انگیزه در میان دانشجویان کشور خواهد شد، تصریح کرد: معتقدیم که اقتصاد دانش بنیان علاج مشکلات کشور بوده و این اقتصاد نیز دارای دو رکن اقتصاد مردمی و برنامه های دانش بنیان است.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه تبلور اقتصاد دانش بنیان در جهاددانشگاهی آشکار است، گفت: امیدواریم که زمینه برای حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان در کشور فراهم شود تا مشکلات کشور نیز برطرف گردد.


نظر شما :