قدردانی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی از حضور مدیران استانی در نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی

۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۹ کد : ۴۰۱۵۹ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی در پیامی از مدیران استان جهت بازدید نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.
قدردانی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی از حضور مدیران استانی در نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ در متن این پیام آمده است:
به تعبیر رهبر معظم انقلاب مهمترین ویژگی جهاددانشگاهی برخورداری از نیروی جوان، متخصص و دارای تفکر جهادی است. ایشان لازمه ادامه صحیح و پرشتاب حرکت علمی کشور را کار و مدیریت جهادی و تقویت روحیه "ما می توانیم" با حفظ جهت گیری های انقلابی و اسلامی و ترسیم دقیق جایگاه و وظایف در چارچوب نقشه جامع علمی می دانند.

بی شک نهاد جهاددانشگاهی در حلول چهل سال فعالیت در حوزه های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و درمانی ثمرات بسیار خوبی را برای انقلاب اسلامی داشته است که گوشه ای از این فعالیت ها در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی در تهران به نمایش گذاشته شد.

بدینوسیله از حضور صمیمانه جمعی از مدیران و مسوولان محترم استان مرکزی که از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای نمایشگاه جهاددانشگاهی در تهران بازدید به عمل آوردند تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است با اتکال خداوند متعال و همفکری شما بزرگواران بتوانیم در مسیر حرکت این نهاد انقلابی، فعالیت های موثرتری را انجام دهیم. توفیقات روزافزون شما را از خداوند سبحان خواستارم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی فعالیت نمایشگاه علمی


نظر شما :