به همت مرکز آموزش تخصصی جهاددانشگاهی؛

دوره آموزشی "کمک های اولیه و فوریت های پزشکی" در محلات آغاز شد

۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۳ کد : ۴۰۲۰۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی جهاددانشگاهی محلات، دوره آموزشی کمک های اولیه و فوریت های پزشکی در این شهرستان آغاز شد.
دوره آموزشی "کمک های اولیه و فوریت های پزشکی" در محلات آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهندس سید محمدرضا شریفیون مسوول آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی  محلات، گفت: به همت این مرکز آموزشی دوره آموزشی کمک های اولیه و فوریت های پزشکی در این شهرستان برگزار می شود.

وی سرفصل های دوره آموزشی فوریت های پزشکی را شامل روش های اولیه نجات زندگی، احیای قلبی- ریوی یا cpr، آسیب های ناشی از عوامل محیطی و سوانح بزرگ زخم و خونریزی و جراحت های خاص، شوک و اختلالات قلبی، بانداژ و آتل بندی، انتقال مصدوم و مسمومیت ها، تزریقات و ... بیان کرد.

این مقام مسوول ادامه داد: دوره آموزشی کمک های اولیه و فوریت های پزشکی با هدف کاهش مرگ و میر و جلوگیری از نقص عضو و آسیب مصدوم شدگان در مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی شهرستان محلات برگزار می شود.

شریفیون اضافه کرد: در پایان این دوره آموزشی که به مدت 32 ساعت برگزار می شود، گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی به فراگیران ارایه خواهد شد.

به گفته وی؛ علاقه مندان  می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی به نشانی محلات- پایین تر از هتل اقصی، نبش خیابان امام خمینی(ره) 20 مراجعه و یا با شماره های43233147 و 43233136 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: دوره آموزشی جهاددانشگاهی کوتاه مدت جهاددانشگاهی آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی کوتاه مدت


نظر شما :