روایتی دیگر از پنج روز حضور در بوستان گفتگو؛

دست‌نوشته‌های مدیران استان مرکزی در حمایت از توانمندی‌ و دستاوردهای نمایشگاه جهاددانشگاهی

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۵ کد : ۴۰۲۷۷ اخبار عمومی تاپ خبر
نمایشگاه بزرگ جهاددانشگاهی در روایتی از نمای نزدیک توانمندی‌ها و دستاوردهای این نهاد انقلابی را طی پنج روز در معرض دید مسئولان ارشد کشوری و لشکری قرارداد؛ دستاوردهایی که بسیاری با غرور از آن‌ها به‌عنوان نمادی از باور توان ملی، خودباوری و اثبات روحیه مامی‌توانیم نام بردند.
دست‌نوشته‌های مدیران استان مرکزی در حمایت از توانمندی‌ و دستاوردهای نمایشگاه جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 5 تا 9 دی‌ماه 1400 با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، چهار نفر از معاونان رییس جمهور، پنج نفر از وزرا و تعدادی از معاونان، استانداران، نمایندگان خبرگان و مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از مدیران ارشد کشوری، لشگری و رسانه‌ای در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار شد.


در این گزارش نگاهی داریم به بخش‌هایی از دست‌نوشته‌های مدیران و مسوولان استان مرکزی پس از بازدید از توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی که در دفتر یادبود نمایشگاه به یادگار گذاشتند.

 


دکتر فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی
جهاددانشگاهی به‌عنوان رویش اصیل انقلاب اسلامی تلاش‌های شایسته و مجاهدانه ای در عرصه تحقق اقتصاد دانش‌بنیان به‌عنوان رکن اقتصاد مقاومتی در کشور داشته و نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای آن بسیار امیدآفرین بود.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس

از نمایشگاه توانمندی‌های جهاددانشگاهی بازدید به عمل آمد. حقیقتاً از تحرک علمی که در این مجموعه وجود دارد لذت بردم. امروز با تمام وجود اعتقاد به ما می‌توانیم را لمس کردم. بی‌شک جهاددانشگاهی با روحیه‌ای که امروز در آن سراغ داریم می‌تواند گره گشای مشکلات علمی و بخش فناوری کشور در عرصه‌های مختلف باشد.

علیرضا کریمی شهردار اراک

تلاش های مجموعه جهاددانشگاهی در تقویت و ارتقاء بنیه علمی و فناوری کشور را فرصت مغتنمی است که پاسداشت آن نویدبخش پیشرفت و توسعه ملی و چشم انداز امیدآفرین نخبگان و دانشگاهیان این مرز و بوم خواهد بود.

سیدوحید میرنظامی رییس شورای کلانشهر اراک

نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای جهاددانشگاهی می تواند به مدیریت بهتر شهر کمک کند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی دستاوردهای جهاددانشگاهی نمایشگاه نمایشگاه توانمندی دستاوردهای توانمندی دستاوردهای علمی


نظر شما :