فراخون جذب و پذیرش ایده در مرکز رشد واحدهای فناور محلات

۰۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۱ کد : ۴۴۲۹۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
رئیس مرکز رشد واحدهای فناور محلات از آمادگی این مرکز جهت جذب و پذیرش ایده فناوران، مبتکران و نوآوران کسب و کارهای نوپا خبر داد.
فراخون جذب و پذیرش ایده در مرکز رشد واحدهای فناور محلات

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، دکتر علی اصغر غفاری زاده رئیس مرکز رشد واحدهای فناور محلات با اعلام این خبر، افزود: مراکز رشد واحدهای فناوری برای فعالیت کارآفرینانه واحدهای کوچک و متوسطی که با تکیه بر علم و فناوری دارای ایده های قابل تجاری شدن هستند و برای مدت چندین سال اطلاعات و مشاوره های ضروری و نیز خدمات و تجهیزات مناسب را برای رشد و ارتقای آنها ارائه داده و برای حضور مستقل و موثر در صحنه های فناوری و تجاری سازی، آماده می کنند.

وی تصریح کرد: استان مرکزی با توجه به موقعیت صنعتی و مزیت های موجود از جمله مزیت های شهرستان محلات در حوزه های گردشگری و میراث فرهنگی، تولید گل و گیاهان زینتی، پرورش ماهیان و آبزیان زینتی و دارا بودن معادن غنی سنگ های تزئینی و ... در حوزه صنایع معدنی و صنایع کشاورزی و سایر زمینه های مرتبط فعالیت می نماید.

رئیس مرکز رشد واحدهای فناور محلات در ادامه بستر سازی جهت تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی، ایجاد زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خلاقیت نیروهای محقق، کمک به رونق اقتصاد محلی مبتنی بر فناوری، ایجاد فضای لازم جهت گسترش و رشد واحدهای کوچک و متوسط دانش مدار و فناور فعال در زمینه های فناوری، بسترسازی جهت ایجاد فرصت های شغلی مناسب جهت جذب کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهی در زمینه فناوری و تولید و توسعه محصولات و فرآیندهای فناوری قابل عرضه به بازار را از اهداف مراکز رشد واحدهای فناور عنوان کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مرکز رشد واحدهای فناور محلات حامی فناوران، مبتکران و نوآوران و کسب و کارهای نوپاست، افزود: این مرکز با حمایت از طرح ها و ایده ها، اعطای دفتر کار و تجهیزات اداری، مشاوره های تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی، حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی آمادگی پذیرش و جذب ایده را دارد.

کلید واژه ها: مرکز رشد واحدهای فناور محلات


نظر شما :