نیمه دوم تیرماه؛

دوره آموزشی "رباتیک و میکرو کنترلر" در جهاددانشگاهی ساوه برگزار می شود

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۷ کد : ۴۴۹۷۸ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی ساوه دوره آموزشی رباتیک و میکرو کنترلر در این شهرستان برگزار می شود.
دوره آموزشی "رباتیک و میکرو کنترلر" در جهاددانشگاهی ساوه برگزار می شود

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهدی کاظمی مسئول پیگیری امور آموزشی جهاددانشگاهی ساوه با اعلام این خبر، افزود: دوره آموزشی رباتیک و میکرو کنترلر به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی این شهرستان برگزار می شود.

وی سرفصل های این دوره آموزشی را شامل  آشنایی با برنامه نویسی c و کار با متغییرهای عددی، آشنایی با عملگرهای محاسباتی و مقایسه ای و اولویت آنها و آشنایی با ساختار شرطیif، آشنایی با شرهای تودرتو و ساختار switch در زبان برنامه نویسی c، آشنایی با آرایه های یک بعدی و دو بعدی  در زبان c و نحوه جستجو در عناصر یک آرایه و تغییر و ... در آرایه ها، آشنایی با برد آردوینو و انواع آردوینوهای موجود و دیتا شیت هر یک، آموزش کار با سنسور تشخیص رنگ، آموزش کار با سنسور دما و رطوبت، آموزش کار با سنسور فتوسل، آموزش کار با بلندگو و اتصال ماژول های صوتی به آردوینو و ... عنوان کرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی روزهای شنبه و دوشنبه ساعت 8 الی 10 ویژه گروه سنی 12 تا 18 سال با تدریس مهندس منصوری و با ارائه گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی همراه خواهد بود.

 به گفته وی؛ علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ساوه، خیابان شریعتی، میدان سلام، جنب دبیرستان باقرالعلوم(ع)، مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی مراجعه و یا با شماره 08642226700 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: آموزش کار سنسور جهاددانشگاهی دوره آموزشی


نظر شما :