معرفی برگزیده ششمین دوره مسابقات "پایان‌نامه سه دقیقه‌ای" در استان مرکزی

۰۶ تیر ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۱ کد : ۴۵۲۸۲ معاونت فرهنگی تاپ خبر
برگزیده ششمین دوره مسابقات "پایان‌نامه سه دقیقه‌ای" در استان مرکزی از سوی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان معرفی شد.
معرفی برگزیده ششمین دوره مسابقات "پایان‌نامه سه دقیقه‌ای" در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی  جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، گفت: ششمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان بصورت مجازی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای را رشد و تقویت مهارت‌ های ارتباطی، بیانی و ایده‌ پردازی دانشجویان عنوان کرد و افزود: این مسابقات فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط میان دانشگاه، صنعت و جامعه است. کاربردی شدن پژوهش‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی از دیگر اهداف این مسابقات می باشد.

غلامی خاطرنشان کرد: این مسابقات در سال ۲۰۰۸ از دانشگاه کوئیزلند استرالیا آغاز و نخستین دوره آن در ایران به وسیله سازمان جهاددانشگاهی در سال ۱۳۹۵ برگزار شد.

این مقام مسئول در پایان افزود: امسال نیز ششمین دوره مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای برگزار شد که از بین 10 نفر شرکت کننده در این مسابقه سیدحمید سیدتقی زاده دانشجوی مقطع دکتری روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 41 امتیاز و با عنوان پایان نامه "نقش دیپلماسی عمومی در روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با عراق" به عنوان نفر اول این مسابقات برگزیده شد.

کلید واژه ها: پایان نامه سه دقیقه دانشگاه


نظر شما :