بازدید استاندار مرکزی از ایسنا به مناسبت روز خبرنگار

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۱ کد : ۴۷۵۳۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
به مناسبت روز خبرنگار، استاندار مرکزی با حضور در خبرگزاری ایسنا این روز را به خبرنگاران این خبرگزاری تبریک گفت.
بازدید استاندار مرکزی از ایسنا به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، اظهارکرد: شاکله فیزیکی استان یک شاکله درونی و شخصیتی است که هویت نام دارد و برای تقویت شاکله درونی که از شاکله ظاهری مهمتر است، رسانه ها نقش مهمی دارند. اگر تقویت مولفه های هویتی در قالب یک نقشه تعریف شود، نظام هویتی شکل می گیرد که این نقشه در اداره کل فرهنگی اجتماعی در حال طراحی است و هیات اندیشه ورز هویت استان نیز با جمعی از صاحب نظران این حوزه جهت تبیین و طراحی نظام هویتی استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه سطح آگاهی در کشور آسیب دیده و باید ارتقا پیدا کند، افزود: مهمترین پروژه دولت ارتقا امید و اعتماد مردم است و هرکس در این مسیر همراهی کند یک وظیفه تاریخی را انجام داده است.

مخلص الائمه گفت: امیدواریم خبرنگاران در مسیر تعهدی که در حوزه آگاهی بخشی به مردم و جامعه و مخاطبان دارند، در استان موفق عمل کنند و بتوانند اقدام موثری انجام دهند، چراکه استان به ارتقای سطح آگاهی عمومی به شدت نیاز دارد.

استاندار مرکزی همچنین با اشاره به سیل اخیر، تصریح کرد: نقش گروه های جهادی در کمک به سیل زدگان و سایر حوادث باید به خوبی دیده شود. این گروه ها فعالیت خودجوش دارند و در برخی مواقع از دستگاه های اجرایی پیشقدم تر هستند. در سیل اخیر، در مواقعی، تعداد اعضای گروه های جهادی فعال در روستای آهنگران، دو برابر مردم روستا بود.

منبع: ایسنا مرکزی

کلید واژه ها: استان شاکله آگاهی


نظر شما :