حضور طلاب حوزه‌های علمیه استان مرکزی در یازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی

۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۰ کد : ۵۰۲۳۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: این واحد استانی تا به این لحظه تنها واحد استانی است که در یازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی شاهد حضور طلاب حوزه های علمیه می باشد.
حضور طلاب حوزه‌های علمیه استان مرکزی در یازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی در دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران استان، گفت: با توجه به حضوری شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی در صدد اجرای برنامه های فرهنگی متنوعی می باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های سازمان دانشجویان، برگزاری مسابقات مناظرات دانشجویی می باشد که هر ساله با حضور دانشجویان از دانشگاه های مختلف استان مرکزی برپا می شود.

این مقام مسئول اشاره کرد: یازدهمین دوره این مسابقات در آبان ماه سال جاری برگزار می شود و امسال برای اولین بار و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مرکزی، از حوزه های علمیه دعوت می شود در این مسابقات شرکت نمایند.

دارابی اذعان کرد: واحد استان مرکزی تا به این لحظه تنها واحد استانی می باشد که در یازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی شاهد حضور طلاب حوزه های علمیه می باشد.

ملیحه وکیلی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان در این نشست ضمن ابراز خرسندی و استقبال از این دوره از مسابقات، گفت: طلاب حوزه های علمیه از مدرسه های مختلف استان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب کرسی های آزاد اندیشی برگزار شده است ولی حضور در مسابقات مناظرات می تواند تجربه خوبی برای طلاب حوزه های علمیه خواهران در سطح کشور باشد.

فاطمه غنی پور مدیر مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه این نشست، افزود: با توجه به پتانسیل طلاب حوزه های علمیه در جهت کسب و کار خانگی، می توانیم زمینه حضور طلاب را از طریق سازمان دانشجویان در دانشگاه های مختلف استان جهت برگزاری نمایشگاه دستاوردها برگزار نماییم.

 

کلید واژه ها: استان مرکزی مسابقات مناظرات طلاب حوزه علمیه


نظر شما :