نشست ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی با معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی

۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۹ کد : ۵۰۷۴ اخبار عمومی تاپ خبر
مسعود شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی با بهروز اکرمی معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی دیدار کرد .
نشست ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی با معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد د انشگاهی استان مرکزی ، در روز چهارشنبه 10 بهمن ماه 97 مسعود شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی با بهروز اکرمی معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی دیدار کرد .

در این نشست شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، ضمن تبریک انتصاب اکرمی به سمت معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ، به ارائه گزارشی در خصوص توانمندی ها و پتانسیل جهاد دانشگاهی استان مرکزی در زمینه های علمی ، فرهنگی ، آموزشی ، پژوهشی و درمان پرداخت.

شهرجردی با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی در عرصه آموزش های تخصصی کوتاه مدت و همچنین آموزش عالی افزود :  آموزش های صورت گرفته در جهاد دانشگاهی بر پایه پژوهش و کاربردی می باشد .

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در ادامه ضمن معرفی خدمات فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در غالب سازمان دانشجویان و خبرگزاری های  ایسنا و ایکنا درسطح استان و دانشگاهها ، در خصوص برگزاری مناظرات دانشجویی در سطح استان مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه بهروز اکرمی معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ، ضمن اعلام آمادگی خود در خصوص کمک به جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف ، پیشنهاداتی را در خصوص مباحث علمی ، آموزشی  و پژوهشی و فرهنگی بیان کرد.

 


نظر شما :