برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان دفاتر نهادرهبری با رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۱ کد : ۶۳۸۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
نشست هم اندیشی مسئولان دفاتر نهاد رهبری با رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان ۲۶ فروردین ماه در دانشگاه اراک برگزار شد.
برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان دفاتر نهادرهبری با رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در این جلسه مباحثی در خصوص عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری به منظور تحقق شعار سال، با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی، مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش اموختگان جهاددانشگاهی استان و مسئولین واحد خواهران دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان جهت تشویق دانشجویان به سمت اشتغال و کارافرینی، بهره مندی از ظرفیت این قشر جهت کمک به اشتغال، ایجاد فرهنگ کار و امید دادن به آنها و ... برگزار شد.

مهندس شهرجردی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست به تشریح فعالیت های این نهاد پرداخت و افزود: جهاددانشگاهی استان آمادگی خود را در جهت عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری با راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی به منظور کمک به اشتغال دانشجویان و تشکیل تعاونی های دانشجوی و واحدهای فناور اعلام کرد.

فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان در ادامه اظهار کرد: امروزه مسئله اشتغال جوانان به عنوان یکی از دغدغه های اصلی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان می بایست با بهره مندی از مشاوره های شغلی اساتید مجرب در سازمان تجاری سازی و ایجاد اشتغال به سمت مشاغل مورد نیاز جامعه و مشاغل نوین حرکت کنند.


نظر شما :