رئیس جهاددانشگاهی تاکیدکرد:

تلاش جهاد دانشگاهی برای ایجاد گفت‌وگوی بین نسلی در سطح اساتید و دانشجویان

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۰ کد : ۷۱۲۴۸ اخبار عمومی
دکتر مسلمی نائینی در نشست شورای سیاست گذاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان به ایجاد گفت‌وگوی بین نسلی در سطح اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها تأکید کرد.
تلاش جهاد دانشگاهی برای ایجاد گفت‌وگوی بین نسلی در سطح اساتید و دانشجویان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در نشست شورای سیاست گذاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ضمن تبریک آغاز دهه کرامت، به آیات قرآن در خصوص بحث آزاداندیشی و آزادی بیان و تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر این امر اشاره کرد.

وی بیان کرد: جهاددانشگاهی موفق بوده تا 12 دوره مسابقات مناظره دانشجویی را به نحو احسن و به طور پیوسته در سطح کشور برگزار کند و این اقدام یکی از نقاط برجسته این نهاد در عرصه توسعه مقوله آزاداندیشی و آزادی بیان است.

دکتر مسلمی نائینی در ادامه تأکید کرد: امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد و بتوانیم این مسیر را پویاتر ادامه دهیم.

رییس جهاددانشگاهی با بیان اینکه برگزاری مسابقات مناظره در بین قشر اساتید دانشگاهی نیز در دستور کار جهاددانشگاهی قرار دارد، تصریح کرد: یکی از مباحث مهم که از گذشته نیز مطرح بوده موضوع وحدت بین حوزه و دانشگاه است و برگزاری مسابقات مناظره در سطح اساتید حوزه و دانشگاه یکی از راه‌های تقویت این روند است.

دکتر مسلمی نائینی به ایجاد گفت‌وگوی بین نسلی در سطح اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها نیز تأکید کرد و گفت: باید کلاس‌های دانشگاه از سطح متکلم وحده بودن اساتید خارج شود و به نوعی از گفت‌وگوی بین نسلی ایجاد شود.

وی در پایان سخنانش گفت: جهاددانشگاهی تاکنون توانسته 12 دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویی را برگزار کرده و امیدواریم بتوانیم این اقدام بزرگ را با قوت بیشتری انجام دهیم.

گفتنی است؛ در این نشست موضوعاتی از جمله ادامه پویاتر اجرای این رویداد، پرداختن به چالش‌های منطقه‌ای و جهانی، گنجاندن چالش‌های سه حوزه حاکمیت، نخبگان و مردم در مناظرات، رواج کرسی‌های آزاداندیشی و... مورد تأکید قرار گرفت.


نظر شما :