انتشار کارت ورود به جلسه آزمون "بکارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها"/باجه رفع نقص در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۱ کد : ۷۱۹۸۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
کارت ورود به جلسه آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی منتشر شد.
انتشار کارت ورود به جلسه آزمون "بکارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها"/باجه رفع نقص در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها روز پنجشنبه 10 خردادماه همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.

وی افزود: داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی http://www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به چاپ آن اقدام نمایید.

نعمتی اضافه کرد: چنانچه هریک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز، موفق به دریافت کارت شرکت در آزمون نمی شوند می توانند با مراجعه به سامانه و کلیک بر روی نام آزمون و سپس بخش "بازیابی کد رهگیری" با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه خود نسبت به بازیابی کد رهگیری اقدام نمایند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت در این آزمون در صورت مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی جلسه آزمون می‌توانند در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه8 و 9 خردادماه به مرکز آموزش تخصصی شماره یک جهاددانشگاهی استان مرکزی واقع در اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقاصابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: آزمون کد رهگیری جهاددانشگاهی


نظر شما :