استقبال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی از برگزاری دوره‌های آموزشی توسط جهاددانشگاهی

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۲ کد : ۷۲۱۸۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی با توجه به استقبال و رضایت‌مندی از برگزاری آن توسط جهاددانشگاهی، مجددا برپا می‌شود.
استقبال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی از برگزاری دوره‌های آموزشی توسط جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهرا سعادت‌خواه مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان در این رابطه، گفت: به دنبال استقبال و رضایت‌مندی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از برگزاری دوره‌های آموزشی توسط این مرکز، مجددا کارگاه‌های آموزشی این سازمان برگزار می شود.

وی افزود: دوره های آموزشی نظام مهندسی ساختمان شامل دوره‌های ورود به حرفه اجرا، آشنایی با شرح وظایف پیمانکار و مسائل کارگاهی، نکات اجرایی سازه‌های فولادی و بتنی، نکات اجرایی تاسیسات برقی ساختمان، نکات اجرایی تاسیسات مکانیکی ساختمان، مصالح ساختمانی و استانداردهای مربوط و نکات اجرایی در تخریب بناهای فرسوده و نکات اجرایی پی‌های سطحی می‌باشد.

سعادت‌خواه ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی از 10 خردادماه جاری آغاز شده و تا پایان شهریورماه سال جاری با حضور مهندس افزوز مدرس دوره آشنایی با شرح وظایف پیمانکار و مسائل کارگاهی و مهندس فراهانی مدرس دوره نکات اجرایی سازه‌های فولادی و بتنی برگزار می‌شود.


نظر شما :