راه‌اندازی دپارتمان رسانه توسط مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۹ تیر ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۱ کد : ۷۳۰۳۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از راه‌اندازی دپارتمان رسانه به همت این معاونت با همکاری مرکز رسانه ماهور در استان خبر داد.
راه‌اندازی دپارتمان رسانه توسط مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: دوره های مهارتی و تخصصی ویژه علاقه‌مندان و اصحاب رسانه به همت این معاونت با همکاری مرکز رسانه ماهور در استان برگزار می شود.

وی افزود: دوره های آموزشی شامل آموزش پردازش تصویر، تصویربرداری حرفه‌ای با گوشی موبایل، تولید محتوا به وسیله هوش مصنوعی، گزارش‌نویسی خبری، گزارش تصویری خبری، خبرنگاری، اصول و فنون مصاحبه خبری، اجرا و گویندگی، فن بیان و سخنرانی، ارتباط غیرکلامی و زبان بدن و حل مساله و تصمیم گیری است.

نعمتی با اشاره به اینکه دوره‌های مذکور با ارائه گواهینامه معتبر همراه خواهد بود، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در دوره‌های آموزشی مذکور به نشانی مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی استان مرکزی و یا مرکز رسانه ماهور در اراک مراجعه نمایند.

به گفته وی؛ دوره‌های مهارتی و تخصصی این معاونت در محل مرکز اصحاب هنرو رسانه ماهور اراک برگزار می شود.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره مرکز ماهور 0939263370 و یا با مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی32792850 و 32241434 تماس بگیرند و یا در لینک کانال تلگرام، ایتا و اینستا به نشانی jahad@m ثبت نام نمایند.


نظر شما :