امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ جهاددانشگاهی استان مرکزی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۵۵ کد : ۷۴۲۲۷ اخبار عمومی تاپ خبر
تفاهم‌نامه همکاری‌ مشترک جهاددانشگاهی استان مرکزی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان به مدت ۲ سال منعقد شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ جهاددانشگاهی استان مرکزی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ با حضور محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و  حجت‌الاسلام عدالت مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان، تفاهم‌نامه همکاری به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری سازنده و برقراری ارتباط سازمان یافته و ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های آموزشی، اشتغال، فرهنگی، پژوهشی و فناوری و تجاری‌سازی جهاددانشگاهی و مرکز خدمات حوزه علمیه به مدت 2 سال امضا شد.

از موضوع تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، اشتغال، کارآفرینی، فناوری، تجاری‌سازی و استفاده بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مشترک طرفین و افزایش تعاملات بین بخشی و توسعه کمی و کیفی همکاری‌های علمی طرفین اشاره کرد.

استفاده بهینه از منابع، امکانات و توانمندی‌های علمی، تخصصی و اجرایی در حوزه‌های آموزشی، اشتغال، کارآفرینی، کسب و کار و مشاغل خرد، کوچک و خانگی در راستای ماموریت و وظایف مرکز، مشارکت در برگزاری نشست‌های تخصصی، سمینارها، بهره‌مندی از توانمندی‌های علمی، تخصصی و تجربیات جهاددانشگاهی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای جامعه هدف مرکز، همکاری در تعریف و اجرای پروژه‌های آموزشی، اشتغال، پژوهشی و فرهنگی و همکاری‌های علمی و... از اهداف این تفاهم‌نامه است.

شایان ذکر است؛ این تفاهم‌نامه در قالب 8 ماده و 3 تبصره به امضای طرفین رسید.


نظر شما :