برگزاری رویداد "خلاقیت و ایده‌یابی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۱ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۰ کد : ۷۶۰۸۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ جهاددانشگاهی استان مرکزی، رویداد خلاقیت و ایده‌یابی با هدف افزایش توانمندی و ایجاد انگیزه ویژه مددجویان کمیته امداد استان در حال برگزاری است.
برگزاری رویداد "خلاقیت و ایده‌یابی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهدی نظام‌آبادی مشاور و مدرس حوزه مدیریت و کسب و کار در این رویداد یک‌روزه که با حضور مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان و عبادی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ویژه مددجویان کمیته امداد در سالن اجتماعات دکتر کاظمی‌آشتیانی جهاددانشگاهی در حال برگزاری است، موضوع خلاقیت و نوآوری را یکی از مباحث پرطرفدار عنوان کرد و گفت: پرورش قدرت خلاقیت و نوآوری مورد توجه زیادری قرار دارد.

وی با اشاره به ابعاد کاربردی خلاقیت و ایده‌یابی، اظهارکرد: خلاق بودن و خلاقیت هم مانند بسیاری قابلیت‌های دیگر یادگرفتنی، تمرین کردنی و تقویت شدنی است و پرورش قدرت خلاقیت و ایده‌یابی می‌تواند منجر به خلق ارزش‌های بیشماری شود.

نظام‌آبادی اضافه کرد: خلاقیت در واقع نوعی توانایی در تولید ایده‌های نو و جدید است و زمانی محقق خواهد شد که زمینه‌سازی مناسب برای رشد و پرورش آن در فرد صورت گرفته باشد.

همچنین در حاشیه این مراسم، رویداد "صندلی تجربه" با حضور خانم کاشی از کارآفرینان استان مرکزی در زمینه پوشاک برگزار و مطالبی در خصوص موفقیت‌ و شکست‌، رشد و توسعه فردی و انتخاب درست مسیر جهت کسب و کار برای شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.


نظر شما :