ارائه آموزش‌های مهارت‌محور و تخصصی مرکز جهاددانشگاهی ساوه به متقاضیان

۱۷ مهر ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۸ کد : ۷۶۳۲۵ معاونت آموزشی تاپ خبر
مدیر مرکز جهاددانشگاهی ساوه از ارائه آموزش‌های مهارت‌محور و تخصصی همراه با تخفیفات ویژه آموزشی این مرکز به متقاضیان این شهرستان خبر داد.
ارائه آموزش‌های مهارت‌محور و تخصصی مرکز جهاددانشگاهی ساوه به متقاضیان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهدی کاظمی مدیر مرکز جهاددانشگاهی ساوه با اعلام این خبر، گفت: دپارتمان‌های علوم پزشکی، فنی و مهندسی، زبان انگلیسی و دوره‌های متعدد آموزشی به همت این مرکز در شهرستان ساوه برگزار می شود.

وی افزود: در همین راستا کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، فرهنگیان، اساتید واحد مجری و بستگان می‌توانند از تخفیف 20 درصدی، نفرات اول تا سوم المپیادهای علمی و ورزشی و دانشجویان طلاب و مدارس علمی با ارائه کارت دانشجویی، دانش‌آموزان ممتاز، جانبازان و آزادگان(همسر و فرزندان آنان) و خانواده شهدا از تخفیف 15درصدی و کلیه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از تخفیف 30 درصدی این مرکز بهره‌مند شوند.

کاظمی در ادامه هدف از ارائه تخفیفات مذکور را بهره‌مندی اقشار مختلف از آموزش‌های مهارت‌محور و تخصصی جهاددانشگاهی عنوان کرد و افزود: به فراگیرانی که با موفقیت دوره‌های آموزشی را سپری کنند گواهینامه معتبر ارائه خواهد شد.

به گفته وی؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی ساوه به نشانی میدان شهدا، کوچه امام خمینی(ره)5، روبروی آزمایشگاه نوبل مراجعه و یا با شماره 08642226700 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :