برگزاری جلسه کارگروه عفونت های نوپدید (کرونا ویروس) در جهاد دانشگاهی استان مرکزی

۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۴ کد : ۱۶۷۳۵ اخبار عمومی تاپ خبر
برگزاری جلسه کارگروه عفونت های نوپدید (کرونا ویروس) در جهاد دانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در تاریخ 20/ 12 / 98 جلسه کارگروه عفونت های نوپدید (کرونا ویروس)  با حضور شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، معاونت آموزشی ، معاونت فرهنگی ، مدیر امور اداری ،مدیر حراست ، مدیر مرکز درمان ناباروری ، مدیر روابط عمومی ، نماینده مراکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان ، مدیران مراکز کوتاه مدت و دکتر مومنی مسئول فنی آزمایشگاه تشخیص طبی در سالن جلسات برگزارشد و مصوبات این جلسه به شرح تصویب شد.

پس از بررسی و بیان چگونگی ارائه وظایف و خدمات هر یک از مراکز توسط معاونین و مدیران مصوبات جلسه کارگروه عفونت های نوپدید (کرونا ویروس) شرح ذیل 

  1. در خصوص فعالیت معاونت ها و مراکز، مقرر گردید تا پایان اسفندماه با مرخصی  همکاران موافقت گردد. این موضوع منوط به عدم ایجاد خلل در فعالیت های حوزه ها بوده و می بایست در خصوص ارائه خدمات به مراجعین، مشکلی ایجاد نگردد.
  2. در صورت تصمیم گیری مسئولان حوزه ها مبنی بر تعطیلی فعالیت ها تا پایان اسفندماه (با اخذ مرخصی)، مدیران می بایست در حالت آماده باش بوده و در صورت نیاز، در محل کار حضور یابند.
  3. در خصوص ارائه مرخصی تشویقی در جلسات آتی و با نظر ریاست محترم واحد تصمیم گیری خواهد شد.
  4. جناب آقای دکتر بابک مومنی به عنوان پزشک معتمد در زمینه عفونت های نوپدید (کرونا ویروس) تعیین و مقرر شد هر یک از همکاران که بیماری زمینه ای داشته و یا در این خصوص بستری شده اند، قبل از مراجعه به محل کار، نظر تائید ایشان را اخذ و به امور اداری ارائه نمایند.
  5. ساعت کاری حوزه ها تا پایان سال، از ساعت 8:30 لغایت 13 اعلام می گردد.
  6. جلسه دید و بازدید ابتدای سال (پس از تعطیلات نوروز) برگزار نمی گردد.

نظر شما :