حمایت فرماندار محلات از راه اندازی مرکز خدمات تخصصی سنگ جهاددانشگاهی

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۹ کد : ۳۴۲۶۰ معاونت پژوهشی تاپ خبر
فرماندار شهرستان محلات ضمن حمایت از راه اندازی مرکز خدمات تخصصی سنگ محلات توسط جهاددانشگاهی، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی در طول سال‌ها فعالیت خود توانسته با کار جهادی به میدان کار و عمل پای بگذارد.
حمایت فرماندار محلات از راه اندازی مرکز خدمات تخصصی سنگ جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در دیدار با دکتر ناظری فرماندار شهرستان محلات که در راستای راه اندازی مرکز خدمات تخصصی سنگ محلات با حضور معاونان پژوهشی و پشتیبانی جهاددانشگاهی برگزار شد، اظهارکرد: شهرستان محلات یکی از قطب های تولید و فرآوری سنگ های معدنی به شمار می رود.

وی برنامه ریزی در راستای توسعه و تقویت فعالیت های جهاددانشگاهی در محلات را تمرکز بر راه اندازی مرکز خدمات تخصصی سنگ در این شهرستان عنوان کرد.

غفاری زاده  تصریح کرد: مرکز خدمات تخصصی سنگ محلات به عنوان اولین مرکز تخصصی کشور از ظرفیت های قابل توسعه استان و پتانسیل مطلوب در شهرستان محلات به شمار می رود.

دکتر ناظری فرماندار شهرستان محلات نیز در ادامه با تبریک چهل و یکمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، از فعالیت های این نهاد در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن حمایت از راه اندازی مرکز خدمات تخصصی سنگ محلات توسط جهاددانشگاهی، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی در طول فعالیت های خود توانسته با کار جهادی به میدان کار وعمل پای بگذارد.

فرماندار محلات ضمن تاکید بر حضور موثر جهاددانشگاهی در حوزه درمان و پزشکی، یادآور شد: جهاددانشگاهی با دارا بودن روحیه جهادی نقش مهمی در حوزه سلامت بر عهده دارد.


نظر شما :