در دیدار رییس جهاددانشگاهی و مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح شد؛

بهره مندی از ظرفیت های جهاددانشگاهی در شرکت گاز استان مرکزی/تمرکز جهاددانشگاهی بر فعالیت های بر زمین مانده است

۱۶ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰ کد : ۳۸۸۰۶ معاونت پژوهشی تاپ خبر
نشست مشترک رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی و مدیرعامل شرکت گاز استان در راستای همکاری مشترک برگزار شد.
بهره مندی از ظرفیت های جهاددانشگاهی در شرکت گاز استان مرکزی/تمرکز جهاددانشگاهی بر فعالیت های بر زمین مانده است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این نشست که به میزبانی شرکت گاز استان برگزار شد، اظهار کرد: اعمال مدیریت در دانشگاه ها پس از انقلاب فرهنگی و ایجاد ثبات در دانشگاه ها، فلسفه وجودی تشکیل جهاد دانشگاهی در کشور بود و پس از آن فعالیت های این نهاد انقلابی تغییر یافت و به سمت انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی حرکت کرد و تمرکز خود را به انجام فعالیت های بر زمین مانده مصروف کرد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان مرکزی در ۲۰ آبان ۱۳۵۹ آغاز به کار کرد، گفت: در حال حاضر این مجموعه در استان با برخورداری از معاونت های آموزشی، پژوهشی، پشتیبانی و فرهنگی فعال است.

غفاری زاده با اشاره به فعالیت های پژوهشی این نهاد، افزود: جهاد دانشگاهی استان مرکزی دارای آزمایشگاه معتمد محیط زیست است و با وجود عمر دو ساله، به دلیل خدمات شایسته مورد توجه استان قرار گرفته و به همین دلیل به آزمایشگاه جامع استان ارتقا یافته است.

محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی هم در این دیدار، گفت: از همکاری علمی و آموزشی با جهاد دانشگاهی استقبال می کنیم.

وی افزود: جهاد دانشگاهی همواره در بخش های مختلف علمی و آموزشی تاثیرگذار بوده و ما هم در شرکت گاز استان مطمئنا از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

کلید واژه ها: شرکت گاز استان استان مرکزی جهاد دانشگاهی استان مرکزی


نظر شما :