حضور ۸۷ شرکت‌کننده استان مرکزی در آزمون موسسه حسابرسی تامین اجتماعی

۱۶ مهر ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۶ کد : ۴۹۲۴۵ معاونت آموزشی تاپ خبر
آزمون موسسه حسابرسی تامین اجتماعی در استان مرکزی به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
حضور ۸۷ شرکت‌کننده استان مرکزی در آزمون موسسه حسابرسی تامین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی در حاشیه برگزاری این آزمون، گفت: آزمون موسسه حسابرسی تامین اجتماعی با حضور 87 نفر در استان روز جمعه 15 مهرماه برگزار شد.

وی تصریح کرد: موسسه حسابرسی تامین اجتماعی در سال جاری جهت تکمیل کادر حرفه ای خود در دفاتر مورد نظر و اعلام شده در سراسر کشور، اقدام به جذب افراد متخصص و علاقمند به استخدام در این موسسه با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری می نماید.

صالحی در ادامه شرایط استخدام را داشتن حداقل مدرک کارشناسی حسابداری(کلیه گرایش‌ها) و حداکثر سن متقاضی استخدام 28 سال تمام از زمان انتشار آگهی استخدام عنوان کرد و افزود: متقاضیان در صورت داشتن سابقه کاری مرتبط، تحصیلات مازاد، خدمت سربازی برای آقایان و مشمولیت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، سنوات مربوطه حداکثر تا 4 سال به سن واجدین شرایط، اضافه خواهد شد. لذا حداکثر سن با لحاظ موارد مذکور 32 سال خواهد بود.

به گفته وی با اشاره به اینکه تعهد خدمت در مؤسسه حسابرسی تأمین اجتماعی و همچنین استان محل استخدام به مدت 5 سال الزامی است، خاطرنشان کرد: آشنایی با نرم‌افزارهای Word, Excel, PowerPoint  بصورت آزمون عملی انجام خواهد شد.

کلید واژه ها: استخدام حسابرسی


نظر شما :