مسئول دفتر نهاد رهبری در ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی:

مکتب سردار سلیمانی خاموش شدنی نیست

۱۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۶ کد : ۵۲۳۰۰ معاونت آموزشی تاپ خبر
حجت الاسلام ستوده اظهارکرد: مکتب سردار سلیمانی همان مکتب اسلام است که خاموش شدنی نیست و زنده تر از گذشته باید الگوی جوانان قرار گیرد.
مکتب سردار سلیمانی خاموش شدنی نیست

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ حجت الاسلام مهدی ستوده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی در سومین سالروز شهادت سردار دلها در جمع دانشجویان، اساتید و کارکنان جهاددانشگاهی ضمن تبریک و تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی و روز جهانی مقاومت به گوشه هایی از شاخصه های وی برای دانشجویان پرداخت.

وی افزود: خون شهید سلیمانی تاثیرات زیادی بدنبال داشت و با شهادت وی، مکتب سردار دلها منسجم تر از قبل شد.

حجت الاسلام ستوده به باورمندی توحید و اسلام ناب محمدی وی اشاره کرد و گفت: مهم ترین ویژگی سردار سلیمانی به تعبیر مقام معظم رهبری مکتب ایشان است. این شهید والامقام دارای روحیه شهادت طلبی، اخلاص و انقلابی بود.

وی به بحث معنویت شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: وی علاوه بر انجام واجبات به مستحبات نیز توجه ویژه ای داشت. ارادت و تمسک به اهل‌بیت(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) از شاخصه های وی بود.

حجت الاسلام ستوده اظهارکرد: مکتب سردار سلیمانی همان مکتب اسلام است که خاموش شدنی نیست و زنده تر از گذشته باید الگوی جوانان قرار گیرد.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در ناحیه بسیج دانشجویی استان، خاطرنشان کرد: امروز جوانان باید از مکتب شهید سلیمانی الگوبرداری کنند و از سیره و منش این شهید بزرگوار درس بگیرند و راهش را ادامه دهند.

گفتنی است؛ در این مراسم که با هدف بزرگداشت و تبیین شاخصه های سردار سلیمانی به همت پایگاه بسیج دانشجویی و امور فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد مداحی در وصف اهل بیت(ع) انجام شد.

کلید واژه ها: سردار سلیمانی مکتب شهادت


نظر شما :