با هدف ترویج گفتمان علم در دانشگاه‌ها؛

سومین دوره مسابقات ملی" کتاب سه دقیقه‌ای" در استان مرکزی برگزار می‌شود

۰۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰ کد : ۵۲۹۱۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای در استان خبر داد.
سومین دوره مسابقات ملی" کتاب سه دقیقه‌ای" در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این باره، گفت: مسابقات ملی "کتاب سه دقیقه ای" ویژه دانشجویان با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌ خوانی، آشنایی و انس دانشجویان با کتاب، به اشتراک‌ گذاشتن تجربه‌ های کتاب‌ خوانی و ترویج گفتمان علم در دانشگاه های کشور برگزار می‌ شود.

وی افزود: این رویداد که از سال 1399 به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی طراحی و آغاز شده است، در سال تحصیلی 1402-1401 به صورت طرح هماهنگ با نظارت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری 20 واحد سازمانی جهاددانشگاهی در 15 استان کشور اجرا می‌ شود.

غلامی اذعان کرد: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می توانند در چارچوب قوانین دبیرخانه، در یکی از دو بخش تخصصی یا آزاد کتاب های مورد نظر خود را در سه دقیقه معرفی کرده و از این طریق در رقابت شرکت نمایند.

به گفته وی علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام با شماره 08632792033 و 0905885599 تماس حاصل نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه این مسابقات واقع در دانشگاه اراک، دفتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مراجعه کنند.

کلید واژه ها: کتاب جهاددانشگاهی دانشجویان سازمان


نظر شما :