ثبت‌نام آزمون داوری و میانجیگری در استان مرکزی آغاز شد/ ۵ اسفندماه؛ زمان برگزاری آزمون

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۷ کد : ۵۳۱۹۳ معاونت آموزشی تاپ خبر
آزمون داوری و میانجیگری به همت اداره کل توسعه امور میانجیگری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود.
ثبت‌نام آزمون داوری و میانجیگری در استان مرکزی آغاز شد/ ۵ اسفندماه؛ زمان برگزاری آزمون

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این باره، تصریح کرد: سازمان قوه قضائیه به منظور سهولت و تسریع در امور اداری مراجعین در شوراهای حل اختلاف هر سال نیروهایی را به عنوان داوران و میانجیگران استخدام می کند که این جذب نیرو به دو صورت انجام پذیر است.

وی اضافه کرد: ثبت نام در آزمون جذب داوری و میانجیگری با آزمون و بدون آزمون معمولا یکبار در سال انجام می شود و زیر نظر مرکز توسعه حل اختلاف کشور است.

به گفته وی، ثبت نام جذب همکاری داوری و میانجی‌گری سال 1401 از امروز، 10 بهمن آغاز شده و تا 18 همین ماه ادامه دارد. زمان آزمون نیز روز جمعه 5 اسفندماه سال جاری خواهد بود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: داوطلبان می تواند جهت ثبت نام در آزمون داوری و میانجیگری و جزئیات زمانبندی ثبت نام و ...به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir/ مراجعه کنند.


نظر شما :