فردا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی؛

موسسه خیریه "رویش امید رویان" جهاددانشگاهی استان مرکزی افتتاح می‌شود

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۳ کد : ۵۷۰۸۳ معاونت پژوهشی تاپ خبر
تنها موسسه خیریه درمان ناباروری کشور که توسط جهاددانشگاهی استان مرکزی راه اندازی شده، فردا ۲۸ اردیبهشت ماه در مراسمی افتتاح می شود.
موسسه خیریه "رویش امید رویان" جهاددانشگاهی استان مرکزی افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ تنها موسسه خیریه درمان ناباروری کشور که توسط جهاددانشگاهی استان مرکزی راه اندازی شده، فردا پنجشنبه، 28 اردیبهشت ماه راس ساعت 11:30 با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و دکتر مخلص الائمه استانداری مرکزی و جمعی از مسوولان استانی در ساختمان جهاددانشگاهی افتتاح می شود.

موسسه خیریه درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی در راستای حمایت از زوجینی که درصدد درمان مشکل ناباروری بوده و از تمکن مالی برای تامین هزینه های این پروسه درمانی برخوردار نیستند راه اندازی شده است. این موسسه تنها تشکل خیریه در کشور است که مسئله حمایت از درمان ناباروری را در دستور کار قرار داده و به عموم افراد نیازمند در این حوزه در سطح استان مرکزی خدمات ارائه خواهد کرد.

گفتنی است؛ علاقه مندان به همکاری با این موسسه می توانند کمک های خود را به شماره حساب 701711129685621 نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران یا به شماره کارت 6063737005090095 واریز و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32233115 تماس حاصل کنند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی ناباروری جهاددانشگاهی موسسه


نظر شما :