بازدید مدیر بیمارستان آیت‌الله طالقانی اراک از مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۱ کد : ۶۷۸۹۹ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی اراک به همراه رئیس امور اداری این بیمارستان ساعتی پیش از مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی بازدید به عمل آوردند.
بازدید مدیر بیمارستان آیت‌الله طالقانی اراک از مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاد دانشگاهی استان در حاشیه بازدید دکتر مجید طاهری مدیر بیمارستان آیت‌الله طالقانی اراک و دکتر مهدی چراغی رئیس امور اداری این بیمارستان در خصوص تعاملات صورت گرفته در این بازدید، گفت: در جریان این بازدید و گفتو گوهای انجام شده، مقرر شد با توجه به داده های مختلفی که در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی وجود دارد، هماهنگی هایی در راستای همکاری بیمارستان طالقانی اراک و این مجتمع در حوزه پژوهشی صورت گیرد.

بهره مندی از ظرفیت متخصصان در حوزه‌های تخصصی دو مجموعه

وی افزود: در حوزه های اجرایی نیز بر مبنای ظرفیت‌هایی که در این مجتمع درمانی وجود دارد که می توان از جمله آنها به بانک خون بند ناف اشاره کرد و همچنین متخصصانی که در هر دو مجموعه وجود دارند، همکاری هایی در حوزه های تخصصی و استفاده دو مجموعه از ظرفیت متخصصان یکدیگر صورت خواهد گرفت.

 وی اظهار کرد: در بیمارستان طالقانی مرکز سطح دو ناباروری و در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی، مرکز سطح سه ناباروری فعال هستند و تعامل و همکاری بین این دو مجموعه برای ارائه خدمات به بیماران نابارور انجام می شود تا درمان آنها با سهولت و کیفیت بالاتری انجام شود.

بیمارستان طالقانی می تواند بیمارستان پشتیبان مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی باشد

مرادی در پایان به نقل از ایسنا با بیان اینکه بیمارستان طالقانی می تواند بیمارستان پشتیبان مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی باشد، افزود: در حوزه آموزشی نیز می توانیم همکاری هایی با یکدیگر داشته باشیم.

کلید واژه ها: بیمارستان طالقانی مجتمع درمانی


نظر شما :