استاندار مرکزی در آیین نکوداشت پدر علم پیوند مغز استخوان ایران:

"پروفسور قوام‌زاده" چهره‌‌ی سرآمد بین‌المللی و افتخار استان مرکزی است

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۳ کد : ۷۱۱۹۷ معاونت پژوهشی تاپ خبر
دکتر مخلص الائمه، پروفسور قوام‌زاده را یکی از عناصر هویتی برجسته‌ شهرستان تفرش و استان مرکزی برشمرد و افزود: ایشان چهره‌ای سرآمد و شاخص در سطح بین‌المللی و شخصیتی متواضع، با اخلاق و عالم است.
"پروفسور قوام‌زاده" چهره‌‌ی سرآمد بین‌المللی و افتخار استان مرکزی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ به‌مناسبت هفته‌ فرهنگی تفرش، آیین نکوداشت پروفسور "اردشیرقوام‌زاده" پدر علم پیوند مغز استخوان ایران و از مفاخر تفرش با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسوولین در دانشگاه تفرش برگزار شد.

دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این مراسم با بیان اینکه هر موجودیت زنده انسانی دارای یک شاکله‌‌ی جسمی و یک شالکه‌ی معنوی و درونی است، گفت: شاکله معنوی در خصوص آحاد اشخاص جامعه شخصیت است و زمانی که از یک گروه انسانی و جوامع صحبت می‌کنیم این شاکله معنوی هویت نام دارد.

وی افزود: مؤلفه‌هایی در کنار هم، هویت یک جامعه را می‌سازند و هر عنصر ممیزه‌ای که تفاوت‌های یک جامعه را نشان می‌دهد عنصر هویتی است.

مخلص الائمه با تأکید بر اینکه گفتمان قالب فرهنگی در استان مرکزی، گفتمان هویت است، گفت: عناصر ممیزه در استان مرکزی و به‌ویژه در شهرستان تفرش عناصر خاصی است چراکه مفاخر را جزو نظام هویتی می‌دانیم.

استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه پروفسور قوام‌زاده را یکی از عناصر هویتی برجسته‌ی شهرستان تفرش و استان مرکزی هستند، گفت: ایشان چهره‌ای سرآمد و شاخص در سطح بین‌المللی و شخصیتی متواضع، با اخلاق و عالم است که باید برای وجود چنین مفاخری به مردم تفرش و استان مرکزی تبریک گفت. امیدواریم بتوانیم این مفاخر را تجلیل کنیم و استانی مفاخرپرور باقی بمانیم.

شایان ذکر است؛ پروفسور "اردشیرقوام‌زاده" پدر علم پیوند مغز استخوان ایران، هم اکنون در پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی مشغول فعالیت است.


نظر شما :