برای اولین بار در استان برگزار می‌شود؛

دوره آموزشی "اپراتوری و ایمنی جرثقیل‌های سقفی" در مرکز آموزش جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۶ کد : ۷۱۲۴۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی "اپراتوری و ایمنی جرثقیل‌های سقفی" برای نخستین بار در استان خبر داد.
دوره آموزشی "اپراتوری و ایمنی جرثقیل‌های سقفی" در مرکز آموزش جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهرا سعادت‌خواه مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی استان مرکزی در این باره گفت: دوره آموزشی اپراتوری و ایمنی جرثقیل‌های سقفی همراه با ارائه گواهینامه معتبر از سوی این مرکز آموزشی برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی توانایی انجام بازرسی و بازدید سیستم‌های به کار رفته در جرثقیل و توانایی راهبری جرثقیل طبق اصول ایمنی، توانایی، توانایی تخلیه بار در مکان‌های مشخص شده و ... به فراگیران آموزش داده می شود.

سعادت خواه ادامه داد: دوره آموزشی اپراتوری و ایمنی جرثقیل های سقفی ویژه مسوولین ایمنی و بهداشت کار، رانندگان و اپراتور های جرثقیل ها برگزار می شود.

به گفته وی؛ علاقه مندان به این دوره آموزشی در استان های همجوار نیز می توانند از این دوره که به مدت سه روز در خردادماه سال جاری در اراک برگزار می شود بهره مند شوند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی واقع در اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقاصابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: دوره آموزشی جرثقیل جهاددانشگاهی استان استان مرکزی ایمنی


نظر شما :