تشریح فعالیت‌های مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در ستاد بزرگداشت هفته ملی جمعیت

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۲ کد : ۷۱۴۶۷ معاونت پژوهشی تاپ خبر
در سومین روز هفته ملی جمعیت، نشست ستاد بزرگداشت هفته ملی جمعیت با حضور نمایندگان تامین اجتماعی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
تشریح فعالیت‌های مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در ستاد بزرگداشت هفته ملی جمعیت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر مریم جنابی مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان در نشست ستاد بزرگداشت هفته ملی جمعیت که با حضور نمایندگان تامین اجتماعی و اداره کل تعاون در سومین روز هفته ملی جمعیت برگزار شد به ارائه جدیدترین دستاوردهای این مجتمع درمانی پرداخت.

وی افزود: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی در سال ۱۳۹۳ با هدف درمان بیماران نابارور استان مرکزی و استان‌های غرب کشور تاسیس شد و تاکنون توانسته از ارجاع بیماران جهت درمان ناباروری به خارج از استان جلوگیری نماید.

جنابی خاطرنشان کرد: مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی جزو یکی از سه مراکز مهم درمانی ناباروری در استان است و تاکنون بیش از هزار نوزاد در این مرکز متولد شده است.

وی تصریح کرد: این مرکز با در اختیار داشتن تجهیزات به روز و پیشرفته و کادر مجرب در بخش های مختلف درمان زوجین نابارور، آزمایشگاه های ژنتیک و جنین شناسی و ... خدمات تخصصی به عموم مردم ارائه می دهد.

حقدادی مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان در ادامه با تشریح فعالیت‌های حوزه متعدد این واحد سازمانی، اظهارکرد: یکی از دغدغه‌های مهم جامعه فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده است و در همین راستا جهاددانشگاهی تمامی تلاش خود را بر این مقوله معطوف کرده است.

گفتنی است؛ در این نشست هر یک از اعضا نظرات خود را در زمینه افزایش نرخ رشد جمعیت بیان کردند.


نظر شما :