معاون درمان علوم پزشکی اراک:

رضایت‌مندی از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی بسیار بالاست/پیگیر تامین فلوشیپ ناباروری هستیم

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۹ کد : ۷۱۵۳۳ معاونت پژوهشی تاپ خبر
رنجبران اظهارکرد: ما مرکز درمان ناباروری سطوح دو و سه را در مجموعه علوم پزشکی استان مرکزی راه‌اندازی کرده‌ایم ولی رضایتمندی از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان بسیار خوب بوده و امروز از این مرکز بابت خدمات شایسته تقدیر می‌کنیم.
رضایت‌مندی از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی بسیار بالاست/پیگیر تامین فلوشیپ ناباروری هستیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فریده رنجبران معاون درمان علوم پزشکی اراک در آیین تقدیر از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان به عنوان مرکز برتر درمان ناباروری سطح سه استان که با حضور رئیس اداره اسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت استان، معاون درمان و مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و تیم نظارت بر درمان این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته ملی جوانی جمعیت، گفت: درمان و خدمات‌رسانی به زوجین نابارور جزو وجوه اساسی قانون جوانی جمعیت است.

وی افزود: ما مرکز درمان ناباروری سطوح دو و سه را در مجموعه علوم پزشکی استان راه‌اندازی کرده‌ایم ولی رضایتمندی از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان بسیار خوب بوده و امروز از این مرکز بابت خدمات شایسته تقدیر می‌کنیم.

معاون درمان علوم پزشکی اراک در خصوص مشکل نبود متخصص فلوشیپ در استان، اظهارکرد: ما پیگیر تامین فلوشیپ ناباروری هستیم. متاسفانه کشور با کمبود فلوشیپ ناباروری روبروست. در راستای تامین این متخصصان با معاونت درمان و معاونت آموزشی وزارت بهداشت مکاتباتی صورت گرفته است تا در صورت امکان به رفع این مشکل کمک کنند.

رنجبران در پایان به نقل از ایسنا، خاطرنشان کرد: در سطح استان نیز اعلام شده است که می‌توانیم پزشکانی از استان که تمایل به ادامه تحصیل در این رشته دارند را معرفی کنیم تا راحت تر وارد این رشته شوند ولی به دلیل سختی های این رشته، متقاضی کم است.

همچنین در این مراسم از این مرکز که با حضور مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، تیم نظارت بر درمان این دانشگاه و معاون بیمه و درمان بیمه سلامت استان مرکزی برگزار شد، لوح تقدیر دانشگاه علوم پزشکی اراک به مریم جنابی مدیر مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی، مهناز تبریزی مسوول اتاق عمل مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و بنت‌الهدی قاسمی مسوول کلینیک مامایی این مرکز تقدیم شد.


نظر شما :