مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی:

ارائه تمامی خدمات درمان ناباروری در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی/انجام آزمایش‌های درمانی با تعرفه نیمه دولتی

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۹ کد : ۷۱۵۳۶ معاونت پژوهشی تاپ خبر
جنابی با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی تمامی خدمات درمان ناباروری را به مراجعین ارائه می‌دهد، افزود: این مرکز خدمات متنوع دیگری را نیز در حوزه‌های مختلف درمانی انجام می دهد.
ارائه تمامی خدمات درمان ناباروری در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی/انجام آزمایش‌های درمانی با تعرفه نیمه دولتی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مریم جنابی مدیر مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان در آیین تقدیر از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان به عنوان مرکز برتر درمان ناباروری سطح سه استان که با حضور رئیس اداره اسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت استان، معاون درمان و مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و تیم نظارت بر درمان این دانشگاه برگزار شد، اظهارکرد: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی تمامی خدمات درمان ناباروری را به مراجعین ارائه می‌دهد.

بی نیازی از ارسال آزمایش های ژنتیک به خارج از استان

وی با بیان اینکه مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان در کنار فعالیت مرکز درمان ناباروری، خدمات متنوع دیگری را نیز در حوزه‌های مختلف درمانی ارائه می دهد، افزود: خوشبختانه توانستیم آزمایشگاه ژنتیک این مجموعه را راه‌اندازی کنیم و با راه‌اندازی این مرکز، از ارسال آزمایش‌های ژنتیک به خارج استان بی‌نیاز شدیم.

جنابی گفت: تمامی آزمایشگاه‌های خصوصی استان آزمایش‌های کاریوتایپ و دیگر آزمایش‌ها در این حوزه را به بیرون از استان ارجاع می‌دهند؛ ولی خوشبختانه ما با ۶ ماه تلاش توانستیم کاریوتایپ را در استان راه‌اندازی کنیم و این اقدام در آینده نتایج بسیار خوبی را برای استان حاصل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این دستاورد باید در سطح استان اطلاع‌رسانی شود بویژه اینکه این آزمایشات در این مرکز یا تعرفه نیمه‌دولتی انجام می‌شود که نسبت به هزینه‌های آزمایشگاه‌های خصوصی برای بیمار بسیار به صرفه‌تر است.

اجرای طرح غربالگری در راستای کمک به اقشار کم درآمد

جنابی در پایان به نقل از ایسنا، یادآور شد: به مناسبت هفته ملی جوانی جمعیت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده و در حال اجراست که از جمله آنها انجام غربالگری ناباروری رایگان در شهرستان‌های استان است که این اقدام تاکنون مجموعا طی ۴ مرحله در خمین و خنداب اجرایی شده است. با این کار توانستیم در مسیر درمان به قشری که توان مالی کمتری دارند کمک کنیم. همچنین در ایام این هفته متخصصان این مرکز شامل فلوشیپ ناباروری، فلوشیپ ناباروری مردان، متخصص جنین‌شناسی، ژنتیک و روانشناسی به مراجعین مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.

کلید واژه ها: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی ژنتیک


نظر شما :