چهارمین نشست توجیهی طرح "توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار" در استان مرکزی برگزار شد

۰۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۲ کد : ۱۱۵۴۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
 چهارمین نشست توجیهی طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار،۲۵ شهریورماه به همت ستفا استان مرکزی و با حضور جمعی از هنرمندان صنایع دستی در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

 

 بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیرسازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان در این نشست، اظهارکرد: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار بر اساس توافق‌ نامه سه جانبه ‌ای در سطح ملی میان معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف این طرح زنان سرپرست خانوار کشور هستند و از تعداد 6000 نفر در سراسر کشور، سهم استان مرکزی131 نفر می­باشد، تصریح کرد: این طرح برگرفته از الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی است که در آن سه فاز بررسی اولویت و پتانسیل منطقه، توانمندسازی متقاضیان و مرحله اتصال به بازار پیش ‌بینی شده است.

غنی پور خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی در این طرح سعی دارد زمینه لازم را برای اتصال به بازارهای فروش و اشتغال پایدار ایجاد نماید.

شایان ذکر است؛ طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر تجارب حاصل از الگوی نوین مشاغل خانگی با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و جهاددانشگاهی استان مرکزی در حال اجراست.

 


نظر شما :