برگزاری نشست با جمعی از زنان سرپرست خانوارهنرمند میناکار استان مرکزی

۰۹ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۵ کد : ۱۴۶۶۲ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
 به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی نشست صمیمی با جمعی از زنان سرپرست خانوارهنرمند میناکار، ۸ دی ماه در راستای اجرای طرح ملی زنان سرپرست خانوار در سرای کاشانی اراک برگزار شد.
برگزاری نشست با جمعی از زنان سرپرست خانوارهنرمند میناکار استان مرکزی

بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست، گفت: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار بر اساس الگوی مشاغل خانگی اجرا می ‌شود و بانوانی که همسرشان فوت شده‌ اند یا توانایی انجام کار ندارند مشمول این طرح می‌ شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار بر اساس الگوی مشاغل خانگی اجرا می‌ شود، افزود: طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار توسط جهاد دانشگاهی در استان اجرا می شود.

غنی پوراضافه کرد: برندسازی از مزیت‌ های طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است به طوری که آنها دغدغه فروش محصول و عرضه به بازار را نداشته باشند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: کارفرمای این طرح معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ناظر طرح محسوب می شود و مجری طرح نیز جهاددانشگاهی است.


نظر شما :