نماینده اراک در مجلس: جهاد دانشگاهی همواره در عرصه های مختلف نظام تاثیرگذار بوده است

نماینده اراک در مجلس: جهاد دانشگاهی همواره در عرصه های مختلف نظام تاثیرگذار بوده است

۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۳ کد : ۱۶۹۸ اخبار عمومی
نماینده اراک در مجلس گفت: جهاد دانشگاهی همواره در عرصه های مختلف نظام تاثیرگذار بوده است. به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، سیدمهدی مقدسی در بازدید از جهاد دانشگاهی استان مرکزی و دیدار با سرپرست این واحد، افزود: جهاددانشگاهی علاوه بر فعالیت در عرصه‌های مختلف آموزشی و مهارتی می‌تواند در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز وارد عمل شود، این مرکز دانشگاهی می‌تواند همراه با تربیت نیروهای مؤثر و کارآمد به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند، این نهاد سال‌های قبل برای تقویت تولید در رشته‌های کشاورزی، صنعت، آبیاری و تأمین انرژی خدماتی مفید انجام داده است.
نماینده اراک در مجلس: جهاد دانشگاهی همواره در عرصه های مختلف نظام تاثیرگذار بوده است

نماینده اراک در مجلس گفت: جهاد دانشگاهی همواره در عرصه های مختلف نظام تاثیرگذار بوده است.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، سیدمهدی مقدسی در بازدید از جهاد دانشگاهی استان مرکزی و دیدار با سرپرست این واحد، افزود: جهاددانشگاهی علاوه بر فعالیت در عرصه‌های مختلف آموزشی و مهارتی می‌تواند در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز وارد عمل شود، این مرکز دانشگاهی می‌تواند همراه با تربیت نیروهای مؤثر و کارآمد به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند، این نهاد سال‌های قبل برای تقویت تولید در رشته‌های کشاورزی، صنعت، آبیاری و تأمین انرژی خدماتی مفید انجام داده است.

وی با تبریک انتصاب مهندس شهرجردی به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی و سوابق خوب ایشان در این نهاد انقلابی، تصریح کرد: جهاد در سال‌های گذشته سعی داشته به رسالت خود عمل کند و تا حد بسیاری نیز موفق بوده است، اما انتظارها در حوزه تحقیق و پژوهش از این مرکز دانشگاهی بیشتر است، بهتر است پژوهش‌ها کامل‌تر انجام شود.

وی ادامه داد: انتظار این است کیفیت آموزش در جهاددانشگاهی از این بهتر باشد و ارتقا پیدا کند، به همین شیوه آموزشی اکتفا نشود، روش‌های نوین اتخاذ شود، آموزش توام با تحقیق و پژوهش در مراکز جهاددانشگاهی باید با تفاوت آشکاری نسبت به سایر مراکز دانشگاهی انجام شود تا فرد برای محیط واقعی کار تربیت شود.

مهندس مسعود شهرجردی سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی هم در این دیدار با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این واحد اظهار کرد: خوشبختانه امروز نگاه ویژه ای به جهاد دانشگاهی در استان مرکزی وجود دارد و این نهاد هم اکنون به عنوان یک نهاد علمی و پژوهشی در سطح استان مطرح است.


نظر شما :