به همت جهاددانشگاهی استان مرکزی؛

سامانه خرید محصولات از راه دور مشاغل خرد و کوچک خانگی راه اندازی شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۰ کد : ۱۷۰۵۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
مدیر سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی از راه اندازی سامانه خرید محصولات از راه دور مشاغل خرد و کوچک خانگی در شهر اراک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان مرکزی،  فاطمه غنی پور مدیر ستفا مرکزی  با اعلام این خبر، افزود: به منظور شکست کرونا و کمک به رونق اقتصادی و تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید، سامانه خرید محصولات و خدمات از راه دور مشاغل خرد و کوچک و خانگی به همت جهاددانشگاهی استان راه اندازی شد.

 وی افزود: در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی و به منظور حمایت از مشاغل خانگی و کمک به معیشت فعالان حوزه مشاغل خانگی و پویش در خانه بمانیم، سامانه خرید محصولات و خدمات از راه دور مشاغل خرد و کوچک با هدف دسترسی آسان به مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و ... و کمک به فروش محصولات خانگی زنان سرپرست خانوار راه اندازی شد.

 غنی پور با اشاره به اینکه صاحبان کسب و کارهای کوچک و خانگی  می توانند محصولات خود را بصورت رایگان در این سامانه تبلیغ نمایند،خاطرنشان کرد: این سامانه به نشانی jdshop.ir برای همشهریان اراکی خدمات آنلاین ارائه می دهد.

 این مقام مسئول در پایان ابرازامیدواری کرد؛ با مشارکت و همراهی شهروندان اراکی ضمن کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شاهد ارتقاء سلامت و رونق کسب و کارهای اینترنتی باشیم.


نظر شما :