گسترش فعالیت پیشران میناکاری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی در فضای مجازی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۱ کد : ۱۸۲۳۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
 فعالیت پیشران میناکاری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی با توجه به شرایط کرونا در فضای مجازی گسترش یافت.
گسترش فعالیت پیشران میناکاری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی در فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی 27 اردیبهشت ماه در نشست با پیشران میناکاری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح‌های حمایتی حوزه اشتغال است.

وی اذعان کرد: از اهداف  طرح ملی توسعه مشاغل خانگی شبکه سازی، ایجاد شبکه های عملیاتی و نقش توسعه و واسطه بین متقاضی و برندهای ملی، محلی و پیشران و  همچنین مهارت افزایی و اشتغالزایی است.

 فرشته فراهانی کمرکی پیشران میناکاری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی نیز در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی مردم، افزود: در این مدت، خرید‌های اینترنتی مردم رو به افزایش بوده است.

وی با بیان اینکه الگوی خرید مردم بعد از شیوع بیماری کرونا مقداری جابجا شد، خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه فروش های اینترنتی در این مدت افزایش یافته است.

فراهانی ادامه داد: فروش محصولاتی که برای عید نوروز آماده کرده ایم را در زمان شرایط کرونا از دست دادیم ولی از طریق گسترش فعالیت در فضای مجازی به ویژه ایسنتاگرام توانستیم تمامی محصولات خود را به فروش برسانیم.

شایان ذکر است در این نشست، تفاهم نامه همکاری با پیشران میناکاری در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی منعقد شد.


نظر شما :