همکاری مشترک واحد روابط عمومی الکترونیک مرکز شکوفایی جهاددانشگاهی استان مرکزی با پیشرانان طرح ملی مشاغل خانگی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳ کد : ۱۸۲۸۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی، همکاری مشترک با واحد فناور روابط عمومی الکترونیک مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان در این زمینه آغاز شد.
همکاری مشترک واحد روابط عمومی الکترونیک مرکز شکوفایی جهاددانشگاهی استان مرکزی با پیشرانان طرح ملی مشاغل خانگی

بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی،29 اردیبهشت ماه در نشست با تورج پایمرد مسئول واحد فناور روابط عمومی الکترونیک مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان در خصوص حمایت از پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری مشترک این واحد فناور تاکید کرد.

وی افزود: امید است همکاری مشترک فی مابین واحد روابط عمومی الکترونیک مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان با جهاددانشگاهی استان مرکزی مبتنی بر نوآوری باز صورت پذیرد.

غنی پور ادامه داد: واحد فناور روابط عمومی الکترونیک مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان به عنوان مشاور تبلیغاتی و عملیاتی نمودن تبلیغات پیشرانان و واحدهای مستقر جهت افزایش فروش محصولات طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان همکاری نماید.

شایان ذکر است؛ همکاری در توسعه اشتغال کسب و کارهای اینترنتی، ساخت و تولید کلیپ، ساخت و تولید تیزرهای تبلیغاتی، همکاری در برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی، همکاری در برگزاری ایوندها و استارت آپ ویکند، وبینارها و دوره های آموزشی مجازی، تولید اپلیکیشن و نرم افزارهای مختلف، مشاوره و عملیاتی نمودن تبلیغات پیشرانان و ... از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.


نظر شما :