به همت بسیج دانشجویی شهید حقی جهاد دانشگاهی اراک؛

اجرای طرح اطعام کریمانه رمضانی در اراک

۰۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵ کد : ۱۸۳۲۶ اخبار عمومی تاپ خبر
بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش گسترده مواسات، همدلی و کمک مومنانه طرح اطعام کریمانه رمضان ، در جهاد دانشگاهی اراک برگزار می گردد.
اجرای طرح اطعام کریمانه رمضانی در اراک

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، طرح اطعام کریمانه رمضان در روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ ، به همت دانشجویان بسیجی مرکز جهاد دانشگاهی اراک با هدف بسته‌بندی و توزیع بیش از  ۴۰ سبد کالای مواد غذایی برگزار شد. 
میرداودی مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضمن اعلام این خبر افزود ؛ رزمایش اطعام کریمانه رمضانی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای بر رزمایش گسترده مواسات، همدلی و کمک مومنانه در جهاد دانشگاهی اراک برگزار شد ، که با استقبال و مشارکت دانشجویان همراه بوده است.
وی افزود : دانشجویان بسیج دانشجویی مرکز با هدف کمک به مستمندان و تأمین بخشی از معیشت افراد کم‌بضاعت به‌ویژه افرادی که در این ایام (کرونا) بیشتر آسیب دیده‌اند ، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های خدا‌پسندانه و توزیع آن در بین نیازمندان نمودند .
شایان ذکر است : شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی به همراه پارسا سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک با حضور در جمع دانشجویان فعال در این عرصه ضمن خدا قوت ، از زحمات و مساعدت های این بزرگواران قدر دانی نمودند.


نظر شما :