در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری با پیشران تولیدکننده عسل در شازند

۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹ کد : ۲۰۷۴۳ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
به منظور اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی، تفاهم نامه همکاری با پیشران تولیدکننده عسل در شازند منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری با پیشران تولیدکننده عسل در شازند

بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه اظهارکرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح‌های حمایتی حوزه اشتغال است.

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از  طرح های حمایتی حوزه اشتغال است که با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ای در سال جاری اجرا می شود.

مدیر اجرایی طرح اضافه کرد: این طرح در سه فاز شناسایی مزیت‌ها بر اساس ظرفیت‌های موجود، توانمندسازی متقاضیان بر حسب مزیت‌های شناسایی شده و اتصال به بازار از طریق اتصال به پشتیبان اجرا خواهد شد 

این مقام مسئول در پایان بااشاره به اینکه در طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، جهاد دانشگاهی بعنوان یک نهاد تسهیل گر، نقش مداخله ای و توسعه ای در ایجاد، توسعه و پایدارسازی مشاغل خانگی را ایفا می کند، گفت: این طرح با نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و به همت جهاددانشگاهی اجرا می شود.

شایان ذکر است در این نشست تفاهم نامه همکاری با علی یوسفی پیشران تولیدکننده عسل در شازند در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی منعقد شد.


نظر شما :