با مشارکت مرکز درمان ناباروری ابن‌سینای جهاددانشگاهی؛

فصل جدید برنامه‌ی تلویزیونی پایان ناباروری آغاز شد

۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷ کد : ۲۴۳۲۱ معاونت پژوهشی
فصل جدید برنامه‌‌ی تلویزیونی «پایان ناباروری» که با مشارکت مرکز درمان ناباروری ابن‌سینای جهاددانشگاهی و گروه دانش شبکه چهار سیما تولید می‌شود، از دهم آبان به روی آنتن رفت.
فصل جدید برنامه‌ی تلویزیونی پایان ناباروری آغاز شد

به گزارش روابط عمومی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینای جهاددانشگاهی، این برنامه که شنبه‌ها ساعت نوزده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، به موضوعات مختلف حوزه باروری و ناباروری، ازجمله علل ناباروری در زنان و مردان، روش‌ها و فناوری‌های درمان ناباروری، مانند سلول‌درمانی و دیگر تکنیک‌های نوین درمان ناباروری که حاصل تلاش محققان پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا است، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین، رحم جایگزین و نقش ژنتیک در درمان ناباروری اختصاص دارد.

  مینا هاشمی و مجتبی حصامی اجرای این برنامه‌ی تلویزیونی را بر عهده‌دارند و در سری جدید برنامه افزون بر جنبه‌های پزشکی، به ابعاد فرهنگی، اجتماعی و روانشناختی این موضوع نیز پرداخته می‌شود. گفت‌وگو با زوج‌های نابارور و روایت تجربیات و دغدغه‌هایشان، تولید موشن گرافیک‌هایی به زبان ساده با موضوع ناباروری و آیتمی با عنوان کلاس ناباروری از بخش‌های جدید این برنامه است.

برنامه‌ی تلویزیونی پایان ناباروری، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات، در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود و پخش آن از شنبه، دهم آبان ساعت نوزده از شبکه چهار سیما آغازشده است.


نظر شما :