فرماندار خنداب؛

بازار فروش، مسئله اصلی تولیدکنندگان خانگی

۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۷ کد : ۲۴۹۲۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
فرماندار خنداب با بیان اینکه امروز تولیدکنندگان با مسئله جدی در حوزه بازار فروش مواجه هستند، افزود: طرح توسعه مشاغل خانگی با تمهیدات لازم در خصوص تامین بازار فروش، به توسعه اینگونه مشاغل کمک خواهد کرد.
بازار فروش، مسئله اصلی تولیدکنندگان خانگی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، حسن خزایی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی در استان مرکزی، اظهار کرد: این طرح به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حال اجراست و در سطح شهرستان به جهت هدایت و جلب مردم برای استفاده از ظرفیت های این طرح، اطلاع رسانی صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از مشکلات برای افراد تولیدکننده محصولات مختلف، بازار فروش محصولات است، بر همین اساس مجموعه شهرستان خنداب در صدد است که فضایی برای فروش محصولات تولید شده فراهم کند.

خزایی پور با بیان اینکه مسئله بازار فروش نه تنها برای تولیدکنندگان خرد بلکه برای تولیدکنندگان بزرگ و کارخانجات هم به مسئله جدی تبدیل شده است، بیان کرد: تولیدکنندگان خرد تبحر کافی در امر بازاریابی ندارند و عموما دلال ها وارد می شوند که در واقع سود اصلی را می برند به همین دلیل برای موفقیت این طرح ضمن تلاش در جهت جلب افراد باید زمینه فروش و بازار را نیز فراهم کرد.

سرپرست فرمانداری خنداب تصریح کرد: با تامین بازار فروش که گفته شده در طرح توسعه مشاغل خانگی دیده شده، قطعا مخاطبان این طرح بیشتر خواهند شد و قطعا به کاهش آمار بیماری کمک می کند و قطعا شاهد توسعه مشاغل خانگی خواهیم بود.


نظر شما :