ﻛﺎﺭﮔﺎﻩ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﭘﻮﺷﺎﻙ ﻭﻳﮋﻩ ﺯﻧﺎﻥ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﺧﺎﻧﻮاﺭ استان مرکزی افتتاح شد

۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴ کد : ۲۵۹۴۱ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی، کارگاه آموزشی پوشاک ویژه زنان سرپرست خانوار در اراک افتتاح شد.

 بر اساس این گزارش؛ در حاشیه افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در شهرستان های اراک، خنداب، کمیجان و شازند که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی، مدیرکل امور بانوان استان، فرماندار اراک، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان استان و جهاد دانشگاهی در اراک برگزار شد، ﻛﺎﺭﮔﺎﻩ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﭘﻮﺷﺎﻙ ﻭﻳﮋﻩ ﺯﻧﺎﻥ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﺧﺎﻧﻮاﺭ استان افتتاح شد.

باید اشاره نمود زنان سرپرست خانوار و همچنین علاقمندان ثبت نام کرده در طرح توسعه ملی مشاغل خانگی پس از آموزش های لازم،در این کارگاه آموزشی در منازل خود مشغول به فعالیت خواهند شد.

لازم به ذکر است؛ ﻃﺮﺡ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﻠﻲ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺧﺎﻧﮕﻲ به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای در راستای تحقق شعار سال و کمک به رونق اقتصاد خانوار همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :

فضلی ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۱
سلام در رابطه با این طرح چطور باید اقدام و به کجا مراجعه کنم.؟ ممنونم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۸

با سلام و احترام؛

با دبیرخانه طرح واقع در اراک، کمربندی شمالی، جنب مدارس استعدادهای درخشان، مجتمع پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی مراجعه یا با شماره 08632785550 تماس حاصل فرمایید.