برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم، نظریه‌ها، مدل‌ها، الگوها و تکنیک‌های بهره‌وری در کسب و کارهای تعاونی

۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۷ کد : ۲۶۴۴ اخبار عمومی
کارگروه آموزش آشنایی با مفاهیم، نظریه‌ها، مدل‌ها، الگوها و تکنیک‌های بهره‌وری در کسب و کارهای تعاونی طی مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت آموزش ، با تدریس دکتر فتاح بیات ، با مفاهیمی همچون تعاریف، شاخص‌ها، عوامل بهره‌وری و چگونگی اجرا و سطوح بهره‌وری در شرکت‌های تعاونی برگزار گردید.
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم، نظریه‌ها، مدل‌ها، الگوها و تکنیک‌های بهره‌وری در کسب و کارهای تعاونی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، کارگروه آموزش آشنایی با مفاهیم، نظریه‌ها، مدل‌ها، الگوها و تکنیک‌های بهره‌وری در کسب و کارهای تعاونی به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی استان مرکزی و اداره‌کل کار، تعاون و رفاه‌اجتماعی استان مرکزی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 23 و 23 مهرماه در سالن آمفی تئاتر جهاد دانشگاهی برگزار گردید.

وحید دانش‌دوست در حاشیه برگزاری کارگروه آموزش آشنایی با مفاهیم، نظریه‌ها، مدل‌ها، الگوها و تکنیک‌های بهره‌وری در کسب و کارهای تعاونی بیان کرد: این دوره‌ آموزشی در راستای قرارداد منعقد شده بین وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی کشور ترتیب داده شده است.

وی مخاطبان این دوره را اعضا و کارکنان شرکت‌های تعاونی، اتاق تعاون، اداره‌کل کار، تعاون و رفاه‌اجتماعی جهت آشنایی با مفهوم بهره‌وری و اجرای آن در شرکت‌های تعاونی دانست و گفت: این کارگاه اولین دوره آموزشی است که طی 2 روز و 16 ساعت آموزش و با تدریس دکتر فتاح بیات  از اساتید دانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود و جهت این دوره از سوی وزارت کار گواهی‌نامه تخصصی صادر می شود.

دانش‌دوست گفت: کارکنان دولت در طول سال ملزم به گذراندن 40 ساعت دوره آموزشی تخصصی هستند و این دوره در همین راستا طی امروز و فردا برگزار می شود و مفاهیمی همچون تعاریف، شاخص‌ها، عوامل بهره‌وری و چگونگی اجرا و سطوح بهره‌وری در شرکت‌های تعاونی تدریس می‌شود.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی براساس کمبودها و خلاءهای موجود انجام می‌گیرد و با توجه به اینکه اجرای طرح بهره‌وری در شرکت‌ها اهمیت بالایی دارد وزارتخانه نیز تشخیص بر آشنایی اعضا و کارکنان ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اتاق‌ها و شرکت‌های تعاون با این طرح داده است.

سرپرست مدیریت تعاون اداره‌کل کار، تعاون و رفاه ‌اجتماعی استان مرکزی گفت: هرساله به جهت اجرای چرخه بهره‌وری در شرکت‌های تعاونی تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته می شود که به جبران برخی از هزینه‌ها کمک می‌کند و ارقام نیز با توجه به بودجه‌های دفتر آموزش و ترویج وزارتخانه متفاوت است، البته تاکنون این تسهیلات در سال جاری به استان تخصیص نیافته است.


نظر شما :