از ایده های نو در حوزه کارآفرینی و اشتغال حمایت می کنیم.

مهندس شهرجردی سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی : باید به سمت ایده های نو در اشتغال و کارآفرینی حرکت کنیم و از ایده های نو در زمینه کارآفرینی و ایجاد اشتغال استقبال و حمایت می کنیم.
از ایده های نو در حوزه کارآفرینی و اشتغال حمایت می کنیم.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در روز پنج شنبه 26مهرماه  جلسه شورای فناوری مرکز رشد واحد های فناور جهاد دانشگاهی محلات و نیم ور برگزار گردید و بررسی ایده ها و  طرح های  پیشنهادی به مرکز رشد ، با حضور مهندس شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت .

در حاشیه این نشست مهندس شهرجردی در گفت و گو با روابط عمومی عنوان کرد : باید به سمت ایده های نو در اشتغال و کارآفرینی حرکت کنیم و از ایده های نو در زمینه کارآفرینی و ایجاد اشتغال  استقبال و حمایت می کنیم.

مهندس شهرجردی در ادامه خاطر نشان کردند ؛ این نهاد انقلابی در راستای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، حمایت همه جانبه و بهره‌مندی از ایده‌های نو، اشتغال محوری و تخصصی کردن آموزش‌های کوتاه و بلندمدت خدمات گسترده ای را در عرصه های آموزشی ، فرهنگی و پژوهشی ارائه می دهد.

در  این جلسه قاسم براتی معاون فناوری مرکز رشد واحد های فناور جهاد دانشگاهی محلات و نیم ور گزارش فعالیت شش ماهه اول سال 1397 مرکز رشد را به اعضای شورا ارائه داد ، سپس شش طرح دریافتی مرکز در موضوعات نرم افزار پلاک خوان، استفاده از ضایعات سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در تولید اسلب، ساخت و مونتاژ ماشین کنترلی، سوپرمارکت آنلاین، ساخت تیزرهای تبلیغاتی با موشن گرافیک و تولید محتوای آموزشی در زمینه تولید و نگهداری گیاهان زینتی در جلسه  ارائه شد.

 اعضای شورای فناوری مرکز رشد واحد های فناور جهاد دانشگاهی محلات و نیم ور ، به ارائه نظرات و پیشنهادات  خود درخصوص طرح های ارائه شده پرداختند و در نهایت طر ح ها با اکثریت آرا به تصویب رسیدند.

در این جلسه دو واحد مرکز رشد با ایده های نرم افزار داده های زمین مکانی با استفاده از سیستم فازی و  همچنین تولید پایه های رز به روش قلمه پیوند، از مرحله پیش رشد ، به مرحله رشد پذیرفته شدند.

 


نظر شما :