جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار می کند

تفاهم نامه همکاری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با پیش ران گیاهان دارویی شهرستان خمین امضا شد

به منظور اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، تفاهم نامه مشترک مدیر ستفا مرکزی با پیشران گیاهان دارویی در شهرستان خمین منعقد شد.
۲۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۹ کد : ۲۷۱۲۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و در ادامه تفاهم نامه های منعقد شده با پیش رانان مشاغل خانگی تفاهم نامه ای با پیش ران گیاهان دارویی در شهرستان خمین منعقد شد .ستفای استان مرکزی مدیریت این تفاهم نامه را برعهده دارد
تفاهم نامه همکاری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با پیش ران گیاهان دارویی شهرستان خمین  امضا شد

 

 بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی افزود: این طرح ملی از طرح‌ های حمایتی حوزه اشتغال است که با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه‌ای در سال جاری اجرا می ‌شود.

وی هدف از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را رونق و توسعه اشتغال پایدار بیان کرد و گفت: اجرای این طرح فرصت مناسبی را برای متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای خانگی در استان فراهم می نماید.

شایان ذکر است؛ استان مرکزی به دلیل قرار گرفتن در زاویه برخورد ۲ رشته کوه البرز و زاگرس دارای شرایط آب و هوایی متنوعی است و این مهم، موجب رشد انواع گونه‌های گیاهان دارویی در مناطق مختلف استان از جمله شهرستان خمین شده‌ است.


نظر شما :