بازدید مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی از کارگاه پوشاک زمستانی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰ کد : ۲۸۳۳۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی از کارگاه پوشاک زمستانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی بازدید به عمل آورد.
بازدید مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی از کارگاه پوشاک زمستانی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهرا کسایی پور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی در حاشیه بازدید از این کارگاه، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را یکی از طرح های موفق جهاددانشگاهی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امروزه بدلیل شرایط کرونا بسیاری از مسائل جامعه به ویژه اقتصاد را دچار مشکل نموده است، افزود: در این طرح تقویت مهارت های اجتماعی فعالان عرصه مشاغل خانگی مدنظر قرار گرفته است.

کسایی پور اضافه کرد: در طرح ملی مشاغل خانگی، فرد علاوه بر کسب و کار خانگی خود، زمینه اشتغال افراد زیرمجموعه را فراهم می آورد.

فاطمه غنی پور مدیر ستفا مرکزی نیز در ادامه ضمن تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، تصریح کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از  طرح های حمایتی حوزه اشتغال است که با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ای در سال جاری اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی فرایند شناسایی، مهارت آموزش و بازاریابی و ایجاد اشتغال پایدار دنبال می شود.

شایان ذکر است؛ کارگاه پوشاک زمستانی در راستای توانمندسازی، آموزش مهارت و اتصال به بازار متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی برپا شده است.


نظر شما :