برگزاری مراسم اربعین حسینی در جهاد دانشگاهی استان مرکزی

۰۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰ کد : ۲۸۴۹ اخبار عمومی تاپ خبر
به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) مراسم زیارت عاشورا و عزاداری با حضور پرشور سرپرست، معاونان و اعضای جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
برگزاری مراسم اربعین حسینی در جهاد دانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ،صبح امروز مراسم زیارت عاشورا و عزاداری به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) با حضور گسترده و پرشور سرپرست، معاونان و اعضای جهاددانشگاهی استان مرکزی در نمازخانه مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک برگزار شد.

در این مراسم  که با دعوت از خانواده مرحوم زنده یاد عابد ربیعی از همکاران جهاد دانشگاهی همراه بود، جهاد گران با ذکر فاتحه ای یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشتند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جماعت مرکز به ذکر روضه امام حسین (ع) و بیان همدردی با خانواده مرحوم عابد ربیعی پرداختند و با اشاره به واقعه جانسوز و جانگداز کربلا، از بصیرت والای امام حسین (ع)، حضرت ابالفضل (ع) و یاران باوفای ایشان سخن گفته و بصیرت را هدیه، قریحه و نورانیتی ویژه از سوی خداوند متعال به بندگان خاص و مومنین دانست .

مراسم سوگواری اربعین حسینی به همت هیات صاحب الزمان (عج) جهاد دانشگاهی استان مرکزی  و با مداحی کربلائی علیرضا دارابی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و به همراه صبحانه نذری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  برگزار شد.

 


نظر شما :