گسترش فعالیت‌های قرآنی؛ مهم‌ترین برنامه جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۲ کد : ۲۸۶۳ اخبار عمومی تاپ خبر
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، جلسه هماهنگی افتتاح دفتر خبرگزاری ایکنا در شهرستان محلات روز دوشنبه، ۷ آبان‌ماه در دفتر امام جمعه محلات برگزار شد.
گسترش فعالیت‌های قرآنی؛ مهم‌ترین برنامه جهاددانشگاهی استان مرکزی

مسعود شهرجردی، سرپرست جهاددانشگاهی استان در این دیدار اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی از مهم‌ترین فعالیت‌های جهاددانشگاهی است و اینجانب تصمیم دارم اولین گام در دوران مسئولیتم، گامی در راستای پیشبرد اهداف قرآنی باشد.
وی افزود: پوشش و نشر اخبار قرآنی رسالتی است که خبرگزاری ایکنا بر عهده دارد. در راستای پوشش بهتر اخبار قرآنی شهرستان در نظر داریم دفتر خبرگزاری ایکنا را در محلات تأسیس کنیم که در این راه نیاز به مساعدت ویژه شما داریم.
حجت‌الاسلام مهدی ربانی، امام جمعه محلات نیز در این دیدار گفت: فعالیت‌های قرآنی زیادی در محلات صورت می‌گیرد اما مشکلاتی همچون جزیره‌ای بودن فعالیت‌ها وجود دارد که در جلسات شورای هماهنگی موسسات قرآنی در حال بررسی این مشکل هستیم. ناگفته نماند که این فعالیت‌ها نیاز به پوشش رسانه‌ای دارد.
وی ادامه داد: انعکاس صحیح اخبار قرآنی سبب گرایش جوانان و نوجوانان به حوزه‌های قرآنی می‌شود. خبرگزاری ایکنا فعالیت خوبی در شهرستان دارد و امیدواریم با شروع به کار دفتر ایکنا در محلات شاهد پوشش قوی‌تر اخبار قرآنی در سطح شهر باشیم.
یاد آور می‌شود؛ در این جلسه هماهنگی‌های لازم جهت افتتاح دفتر ایکنا در شهرستان محلات انجام پذیرفت.


نظر شما :