سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی تاکید کرد:

ایجاد پژوهشکده؛ موتور تحرک جهاددانشگاهی/ بدنبال ایجاد درآمد پایدار هستیم

۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۶ کد : ۲۸۶۳۱ اخبار عمومی تاپ خبر
سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی رویکرد فعالیت های جهاددانشگاهی را تمرکز بر فعالیت های حوزه درمان، آموزش کوتاه مدت، مراکز علمی کاربردی و حوزه اشتغال در راستای ایجاد درآمد پایدار عنوان کرد.
ایجاد پژوهشکده؛ موتور تحرک جهاددانشگاهی/ بدنبال ایجاد درآمد پایدار هستیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در اولین نشست هم اندیشی با جهادگران این نهاد با تاکید بر خروج از روند آموزشی های سنتی جهاددانشگاهی، تصریح کرد: یکی از منابع درآمدی جهاددانشگاهی در سال جدید بر محور فعالیت های آموزش کوتاه مدت است، لذا این آموزش ها می بایست به بخش صنعت وارد شده و از آموزش های سنتی فاصله بگیریم.

 

وی ضمن ضرورت بهره مندی از حضور اساتید مجرب در دوره های آموزش کوتاه مدت، خاطرنشان کرد: مراکز خدمات تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی با بازنگری در آموزش های تخصصی، خدمات آموزشی نوین ارائه و در جهت ایجاد درآمد پایدار تلاش کنند.

 

سرپرست جهاددانشگاهی استان یکی دیگر از منابع درآمدی جهاددانشگاهی را ایجاد پژوهشکده عنوان کرد و افزود: راه اندازی و ایجاد پژوهشکده موتور تحرک و موجب ایجاد منابع پایدار درآمد برای مجموعه جهاددانشگاهی خواهد بود.

 

غفاری زاده بر توسعه فعالیت های خدمات درمانی مرکز فوق تخصص درمان ناباروری جهاددانشگاهی اشاره کرد و افزود: امید است با جذب و تامین نیروی انسانی متخصص به ویژه فلوشیپ بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع گردد.

 

این مقام مسئول در ادامه به فعالیت های جهاددانشگاهی در شهرستان محلات و ایجاد مرکز خدمات تخصصی آموزش کوتاه مدت سنگ تاکید کرد و گفت: در شهرستان ساوه نیز بدنبال تحقق سیاست های آموزشی با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان در بخش کشاورزی هستیم.

 

سرپرست جهاددانشگاهی استان به اشتغال نیروی انسانی جوان و ماهر در جهاددانشگاهی، یادآورشد: تنها با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی می توان مجموعه ای پویا داشته باشیم و هرگونه تغییر و تحول در مجموعه جهادددانشگاهی بر اساس توانمندی ها و در راستای بهبود شرایط مجموعه صورت خواهد گرفت.

 

لازم به ذکر است؛ در پایان اولین نشست هم اندیشی، جهادگران جهاددانشگاهی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.


نظر شما :